Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Transport w sklepach stacjonarnych Agata

Oferta usług transportowych świadczonych w sklepach stacjonarnych przez Agata S.A.

Koszty transportu uzależnione są od wybranego wariantu usługi, wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.

Warianty usług transportowych:

Wariant PREMIUM
Wariant STANDARD

dostępny w wybranych sklepach

Wariant BASIC

dostępny w wybranych sklepach

Transport
Wniesienie

Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.


Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.


Dostarczenie towaru do pierwszego zadaszonego miejsca w budynku, w którym mieści się adres dostawy (np. klatka schodowa, przedsionek).

Rozpakowanie

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Okazanie towaru

Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Okazanie jakości elementów

Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.


Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.

Ustawienie mebli

Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).


Postawienie mebli w oryginalnych opakowaniach w miejscu wskazanym przez Klienta (bez rozpakowania i poziomowania).

Wyniesienie opakowań

Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Drobny montaż

Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stópek ... , listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.
PREMIUM
Transport

Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Rozpakowanie

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Wniesienie

Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Okazanie towaru

Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Okazanie jakości elementów

Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.

Ustawienie mebli

Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).

Wyniesienie opakowań

Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Drobny montaż

Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

STANDARD

dostępny w wybranych sklepach

Transport

Dostarczenie towaru w ustalonym przedziale godzinowym

Wniesienie

Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Rozpakowanie

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Okazanie towaru

Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Okazanie jakości elementów

Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.

Ustawienie mebli

Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).

Wyniesienie opakowań

Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Drobny montaż

Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

BASIC

dostępny w wybranych sklepach

Transport

Dostarczenie towaru w ustalonym przedziale godzinowym

Wniesienie

Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Rozpakowanie

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Okazanie towaru

Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Okazanie jakości elementów

Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.

Ustawienie mebli

Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).

Wyniesienie opakowań

Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).

Drobny montaż

Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

Dostępność poszczególnych wariantów usługi transportowej w sklepach stacjonarnych Agata S.A.:

Sklepy posiadają w swojej ofercie różne warianty usług transportowych.

Biała Podlaska
Białystok
Bielsko-Biała
Bydgoszcz
Częstochowa
Gdańsk
Gliwice
Gorzów Wielkopolski
Jelenia Góra
Kalisz
Katowice
Kielce
Kobylnica
Koszalin
Kraków
Lubin
Lublin
Łódź
Nowy Sącz
Opole
Płock
Poznań
Radom
Rumia
Rybnik
Rzeszów
Stalowa Wola
Szczecin
Toruń
Warszawa Okęcie
Warszawa-Targówek
Włocławek
Wrocław
Wrocław-Paprotna
Zielona Góra

Informacje ogólne

W zależności od wybranego wariantu, Klient ma prawo do transportu zakupionego towaru do miejsca dostawy wskazanego w zamówieniu. Dostawa towaru powinna nastąpić nie później niż w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia zamówienia usługi transportowej. Na życzenie Klienta dostawa może odbyć się w późniejszym terminie. Dodatkowo, w ramach realizacji usługi transportowej, Klient ma prawo do otrzymania powyżej przedstawionego pakietu usług, do którego wykonania zobowiązani są przedstawiciele firmy transportowej.
Każdorazowo, w momencie świadczenia usług transportowych, pracownicy firmy transportowej powinni dochować wszelkich starań, aby podczas realizacji usług nie doszło do przypadkowych uszkodzeń, zabrudzeń ścian i podłóg. Klient powinien jednak zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi i inne wrażliwe elementy wyposażenia (szczególnie np. jasną wykładzinę itp.) przed umówionym przyjazdem ekipy transportowej.
W celu zapewnienia Klientom najwyższego standardu obsługi pożądanym elementem procesu realizacji usług jest szczegółowe wypełnianie przez Klientów protokołów dostawy, do których przedłożenia Klientowi są zobowiązani pracownicy firmy transportowej. Dokładne wypełnienie i podpisanie czytelnie przez Klienta protokołu dostawy ułatwi rozstrzyganie ewentualnych sporów np. w sytuacji stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych zakupionych mebli, a w szczególności uszkodzeń elementów szklanych i mebli tapicerowanych.
Niezależnie od wybranego wariantu (zarówno w przypadku wariantu Basic, wariantu Standard oraz wariantu Premium), usługa transportowa zostanie zrealizowana w sposób określony powyżej pod warunkiem, że:

  • adres dostawy wskazany przez Klienta (w przypadku wariantu Standard i wariantu Premium) lub pierwsze zadaszone miejsce (w przypadku wariantu Basic) znajduje się w odległości nie większej niż 100 m w linii prostej mierzonej od bezpiecznego i dozwolonego miejsca postoju pojazdu wykonującego usługę transportową,

  • klient uwzględnił wielkość i gabaryt zamówionego towaru w taki sposób, iż powierzchnia miejsca wskazanego przez Klienta (w przypadku wariantu Standard i wariantu Premium) lub pierwszego zadaszonego miejsca (w przypadku wariantu Basic) jest wystarczająca do dostarczenia wszystkich towarów wskazanych na zamówieniu podczas jednorazowej usługi transportowej oraz

  • wszystkie przejścia, dojścia i ciągi komunikacyjne umożliwiają dostawę bez zagrożenia dla dostawców i dostarczanego towaru.
Zachęcamy do płatności przelewem i telefonicznego umawiania usługi transportowej (numery podane na potwierdzeniu zamówienia).
Po wykonaniu usługi transportowej zachęcamy do korzystania z elektronicznych metod potwierdzania usługi lub korzystania z własnego długopisu w celu podpisania dokumentów.
Podane ceny dotyczą wyłącznie usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. W przypadku zamiaru zamówienia transportu nieoferowanego przez AGATA S.A. (np. poza ostatnią strefę, za granicę, tylko co do części zamówienia itp.)
- zachęcamy do korzystania z usług współpracujących z nami firm transportowych. Szczegóły u sprzedawcy lub na stanowisku firmy transportowej.