Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką „ZADBANO”, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.
  • „RUCH” S.A.. – operator logistyczny świadczący usługi pod marką „ORLEN PACZKA”, oferujący usługę dostawy drobnych przesyłek do automatów i punktów odbioru usytuowanych na terenie całej Polski.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski.

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep internetowy udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego z opcją „Odbiór w sklepie”. W przypadku niektórych towarów jest to jedyna możliwa forma odbioru towarów (wówczas nie ma możliwości zamówienia usług firmy transportowej, o czym informujemy na karcie towaru).
Towar zamówiony z odbiorem osobistym może zostać odebrany w jednym ze wskazanych sklepów lub w Megaskrytce.

2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »

Na łączny okres dostawy towaru składa się suma czasu przygotowania i pakowania towaru (przed przekazaniem towaru przewoźnikowi) oraz czas dostawy przesyłki przez przewoźnika.

Czas przed przekazaniem do wysyłki jest wskazany dla każdego towaru odrębnie, poprzez oznaczenie bezpośrednio na karcie produktu lub na dodatkowym oknie wyboru punktu odbioru osobistego wywoływanego po kliknięciu „Sprawdź dostępność w sklepie”, oraz w Koszyku. Oznaczenie to brzmi: „WYSYŁAMY W […] GODZIN / DNI / TYGODNI”.

Czas dostawy (przez przewoźnika) wynosi: dla DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, INPOST Sp. z o.o. i „RUCH” S.A. – 2 dni, oraz dla DTS Transport Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, świadczącą usługi pod marką „ZADBANO” i Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – 5 dni.

Łączny okres dostawy liczy się od następnego dnia roboczego po dniu zapłaty (dla zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej albo kredytem ratalnym).W przypadku, gdyby termin dostawy przypadał na dzień wolny to przesuwa się go na najbliższy dzień roboczy.

W przypadku gdy jednym zamówieniem są objęte towary z różnym łącznym okresem dostawy, dostawa całego Zamówienia zostanie dokonana łącznie, w terminie wynikającym z najdłuższego okresu dostawy.


Okres przygotowania towaru do odbioru osobistego w wybranym Sklepie Agata, gdy towar dla danego Sklepu Agata oznaczony jest jako „DOSTĘPNY”, wynosi 1 dzień roboczy i liczy się od następnego dnia roboczego po dniu po dniu zapłaty (za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej albo kredytem ratalnym).


Dla towarów oznaczonych dla konkretnego Sklepu Agata „W MAGAZYNIE DO … DNI / TYGODNI” – okres przygotowania do odbioru osobistego zaczyna biec po upływie wskazanego okresu dostępności w magazynie danego Sklepu Agata.


Okres przygotowania towaru do odbioru w skrytce przy wybranym Sklepie Agata, gdy towar dla danego Sklepu Agata oznaczony jest jako „DOSTĘPNY”, wynosi 2 dni robocze liczone od następnego dnia roboczego po dniu zapłaty (za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej albo kredytem ratalnym).


Dla towarów oznaczonych dla konkretnego Sklepu Agata „W MAGAZYNIE DO … DNI / TYGODNI” – okres przygotowania do odbioru w skrytce zaczyna biec po upływie wskazanego okresu dostępności w magazynie danego Sklepu Agata.

W przypadku odbioru zamówienia w Sklepie Agata lub skrytce przez Sklepie Agata konieczne będzie wykonanie płatności on-line (nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze za zamówienia złożone w sklepie internetowym, np. w kasie sklepu Agata).


W przypadku zamówienia w ramach koszyka choćby jednego towaru o czasie wysyłki lub dostępności w magazynie określonym w „DNIACH” lub „TYGODNIACH”, w szczególności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie dostępności;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;;
  • płatność za całe zamówienie może zostać podzielona na „zaliczkę” opłacaną w momencie składania zamówienia oraz „dopłatę” opłacaną do 5 dni od otrzymania powiadomienia o skompletowaniu zamówienia. Wybór takiej opcji dostępny jest w koszyku („Chcę zapłacić teraz tylko zaliczkę, a resztę dopłacić później”).

3. Godziny dostawy i czas możliwego odbioru osobistego »

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska o konkretnej dacie i godzinie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services o konkretnej godzinie i dacie dostawy decyduje kurier, z zastrzeżeniem, że Klient zostanie o tym wcześniej poinformowany przez firmę kurierską (ze wskazaniem przedziału czasowego). W miarę możliwości logistycznych firmy kurierskiej, może istnieć możliwość uzgodnienia daty dostawy. Za wyraźną zgodą klienta, zależnie od możliwości logistycznych, dostawa może zostać ustalona w terminie późniejszym niż czas przewidziany na relację danego zamówienia. W przypadku braku możliwości dostawy w terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

W przypadku dostawy do Paczkomatu InPost o możliwości odbioru przesyłki z Paczkomatu Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (48 godzin).

W przypadku dostawy do automatu lub punktu odbioru „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA), o możliwości odbioru przesyłki Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (72 godziny). W przypadku wyboru dostawy „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA), nie jest możliwe skorzystanie z opcji pobrania.

W przypadku odbioru osobistego w sklepie lub Megaskrytce o możliwości odbioru zamówienia Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Towar w Megaskrytce będzie dostępny minimum 48 godzin, po czym na resztę czasu przeznaczonego na odbiór może zostać przekierowany do odbioru w sklepie. W przypadku przepełnienia lub awarii Megaskrytki – towar może zostać od razu przekierowany do odbioru w sklepie. O każdej takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany mailowo oraz SMS-em.

Dostawy realizowane są co do zasady wyłącznie w dni robocze. Nieodebrany towar zostaje zwrócony do sprzedawcy.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy nieodebranego towaru (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

4. Usługi świadczone przez dostawców »

DHL Parcel Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DPD Polska Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o. (świadczący usługi pod marką „ZADBANO”)
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DTS Transport (marka „ZADBANO”) – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla w jednym (pierwszym wskazanym przez klienta) miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Rhenus Delivery Services – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla w jednym (pierwszym wskazanym przez klienta) miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu Klientowi przysługuje:
  • rozpakowanie mebli tapicerowanych,
  • ustawienie w wybranej konfiguracji,
  • połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5. Koszty dostawy »

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (marka „ZADBANO”):

  • cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services:

  • cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost:

  • cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł


dla zamówień realizowanych przez „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA):

  • cena za przesyłkę wynosi od 7,90 za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • opcja „płatność za pobraniem” nie jest dostępna


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
  • produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą dla zalogowanych klientów, którzy dołączyli do Agata Profit zgodnie z pkt. 7.


Usługa odbioru osobistego towaru zarówno w sklepie, jak i w Megaskrytce jest bezpłatna.

6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru:
  • Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
  • Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru zarówno od kuriera, z Paczkomatu InPost, jak i ze sklepu lub z Megaskrytki oraz spisania protokołu reklamacyjnego.

7. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" w ramach Agata Profit »

  1. Klient sklepu internetowego, który dołączył do Agata Profit (zarejestrował konto w sklepie internetowym i posiada aktywne zgody na otrzymywanie ofert marketingowych, więcej szczegółów tutaj), oraz dokonuje zakupów jako zalogowany użytkownik, nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
  2. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  3. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.