Dostawa w sklepie internetowym
Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.
1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »
- DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
- DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
- DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką „ZADBANO”, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.
- „RUCH” S.A.. – operator logistyczny świadczący usługi pod marką „ORLEN PACZKA”, oferujący usługę dostawy drobnych przesyłek do automatów i punktów odbioru usytuowanych na terenie całej Polski.
Towar zamówiony z odbiorem osobistym może zostać odebrany w jednym ze wskazanych sklepów lub w Megaskrytce.
2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »
W przypadku odbioru zamówienia w Sklepie Agata lub skrytce przez Sklepie Agata konieczne będzie wykonanie płatności on-line (nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze za zamówienia złożone w sklepie internetowym, np. w kasie sklepu Agata).
- dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie dostępności;
- dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;;
- płatność za całe zamówienie może zostać podzielona na „zaliczkę” opłacaną w momencie składania zamówienia oraz „dopłatę” opłacaną do 5 dni od otrzymania powiadomienia o skompletowaniu zamówienia. Wybór takiej opcji dostępny jest w koszyku („Chcę zapłacić teraz tylko zaliczkę, a resztę dopłacić później”).
3. Godziny dostawy i czas możliwego odbioru osobistego »
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy nieodebranego towaru (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
4. Usługi świadczone przez dostawców »
- rozpakowanie mebli tapicerowanych,
- ustawienie w wybranej konfiguracji,
- połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).
Drobny montaż nie obejmuje:
- demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
- montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
- przykręcenia okuć do mebla,
- przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
- montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
- montażu kanap typu DL,
- montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
- montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
- montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
- poziomowania mebli u Klienta.
UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.
5. Koszty dostawy »
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (marka „ZADBANO”):
- cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services:
- cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost:
- cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł
dla zamówień realizowanych przez „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA):
- cena za przesyłkę wynosi od 7,90 za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
- opcja „płatność za pobraniem” nie jest dostępna
UWAGI:
- w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
- cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
- wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
- produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą dla zalogowanych klientów, którzy dołączyli do Agata Profit zgodnie z pkt. 7.
Usługa odbioru osobistego towaru zarówno w sklepie, jak i w Megaskrytce jest bezpłatna.
6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »
- Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
- Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.
7. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" w ramach Agata Profit »
- Klient sklepu internetowego, który dołączył do Agata Profit (zarejestrował konto w sklepie internetowym i posiada aktywne zgody na otrzymywanie ofert marketingowych, więcej szczegółów tutaj), oraz dokonuje zakupów jako zalogowany użytkownik, nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
- W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
- Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.