Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Najczęściej zadawane pytania

Zakupy w sklepie internetowym agatameble.pl

Składanie zamówienia »

  • Czy muszę założyć konto żeby dokonać zakupu?
    Nie. Możesz skorzystać z opcji „zakupy bez rejestracji”. Założenie konta jest opcjonalne.
  • Jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie konta?
    Założenie konta na agatameble.pl wiąże się z wieloma udogodnieniami. Posiadając je, masz dostęp do listy swoich zamówień, wgląd w szczegóły oraz status realizacji – dotyczy to zarówno zamówień złożonych w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych (o ile podasz sprzedawcy e-mail). Posiadając konto, możesz także zarejestrować paragon i sprawdzić status złożonej reklamacji. Zobaczysz tam również wszystkie produkty, które oznaczyłeś jako ulubione oraz dodasz i zmienisz swoje dane.
  • Czy mogę zamówić towar na adres inny niż ten podany przy rejestracji?
    Tak, przed przejściem do płatności możesz wybrać inny adres dostawy. Jeśli tego nie zrobisz, system domyślnie wybierze adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę modyfikować moje zamówienie i np. dodać do niego produkty?
    Do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” możesz dowolnie modyfikować swoje zamówienie. W chwili, gdy zamówienie zostało złożone – tracisz taką możliwość – produktów nie można już dodać ani usunąć z zamówienia. W takiej sytuacji konieczne jest anulowanie danego zamówienia i złożenie nowego. Odpowiedź na pytanie „Jak anulować zamówienie?” znajdziesz poniżej.
  • W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
    Jeśli chcesz „anulować” zamówienie, skontaktuj się z nami, dzwoniąc na infolinię, wypełniając formularz lub wysyłając wiadomość na kontakt@agatameble.pl. „Anulacji” możesz dokonać do momentu otrzymania powiadomienia o gotowości towaru do odbioru lub wysyłki. Po tym czasie „anulowanie” nie jest już możliwe. Jeśli jesteś do tego uprawnionym, możesz jednak skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia, ponosząc koszty „transportu zwrotnego” na zasadach wskazanych we właściwych przepisach.
  • Jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?
    O każdej zmianie statusu realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo, a w niektórych przypadkach także SMS-em. Jeśli masz wątpliwości co do statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres: kontakt@agatameble.pl.
  • Dlaczego tak długo muszę czekać na realizację swojego zamówienia?
    Wiele naszych produktów (większość artykułów dekoracyjnych, oświetlenie, akcesoria oraz część asortymentu meblowego) – są dostępne od ręki i jak tylko złożysz zamówienie, są one przygotowywane do wysyłki lub odbioru osobistego. Jednak niektóre z oferowanych przez nas mebli wymagają zamówienia ich u producenta – są one produkowane na indywidualne zamówienie Klienta. Z tego powodu trzeba poczekać na nie nieco dłużej. Informację na temat przewidywanego czasu oczekiwania na dostawę takiego mebla zobaczysz na karcie produktu i w koszyku. Kiedy zamówione meble znajdą się już w naszym magazynie, natychmiast powiadamiamy o tym fakcie firmę kurierską, by trafiły one do Ciebie jak najszybciej. Jeśli zamówiłeś meble z odbiorem osobistym, otrzymasz powiadomienie o gotowości towaru do odbioru.
  • Chciałbym, aby moje zamówienie dotarło do mnie szybciej. Czy mogę przyspieszyć jego realizację?
    Nie ma takiej możliwości. Deklarowany przez nas termin realizacji wynika z czasu, jaki jest potrzebny na przygotowanie i dostarczenie zamówionego przez Ciebie towaru (a w przypadku towarów na indywidualne zamówienie – także jego produkcję). Wszystkie składane w naszym sklepie zamówienia są przez nas traktowane z równym priorytetem.
  • Czy mogę podzielić zamówienie i odebrać jedne produkty wcześniej, a inne później?
    Nie ma takiej możliwości. Jeśli składasz zamówienie złożone z kilku produktów, czas jego realizacji równy jest najdłuższemu czasowi dostawy produktu wchodzącego w jego skład. Oznacza to, że jeśli w zamówieniu są towary, które są dostępne od ręki oraz towary z wydłużonym terminem dostępności (produkowane indywidualnie), zamówienie będzie gotowe do odbioru lub wysyłki wtedy, kiedy otrzymamy ostatni produkt wchodzący w jego skład.
    Jeśli zależy Ci na wcześniejszej realizacji zamówienia niektórych produktów, złóż dwa odrębne zamówienia: jedno na towary dostępne szybciej, drugie na towary z dłuższym czasem realizacji.
  • W moim zamówieniu brakuje elementów – co mam zrobić?
    W takim przypadku konieczne będzie złożenie reklamacji. Skontaktuj się z nami wypełniając formularz reklamacyjny: link do formularza.
  • Otrzymany przeze mnie produkt jest uszkodzony – co mam zrobić?
    Jeśli zauważyłeś uszkodzenie opakowania już w momencie dostawy – zgłoś ten fakt kurierowi, aby mógł sporządzić protokół szkody:

    • W przypadku odbioru zamówienia z paczkomatów InPost – postępuj zgodnie z komunikatami na wyświetlaczu lub skontaktuj się z infolinią InPost i poinformuj o tym fakcie.
    • W przypadku, gdy przesyłka została dostarczona za pośrednictwem Zadbano (dawniej DTS Transport) poinformuj o uszkodzeniu kuriera – może on od razu zabrać całe zamówienie lub jego uszkodzoną część.
    • W przypadku, gdy przesyłka została dostarczona za pośrednictwem Rhenus Delivery Services poinformuj o uszkodzeniu kuriera – może on od razu zabrać całe zamówienie.
    • Jeśli Twoje zamówienie dostarczane było przez DPD lub DHL – poinformuj o tym kuriera, który spisze protokół szkody. Nie ma jednak możliwości, aby wziął ze sobą uszkodzony towar. Konieczne jest w tym wypadku złożenie przez Ciebie reklamacji w naszej firmie i oczekiwanie na kontakt z naszej strony.
    • W przypadku zamówienia odbieranego osobiście ze sklepu stacjonarnego lub Megaskrytki – jeśli zauważyłeś uszkodzenie od razu, zgłoś to pracownikowi sklepu. W sytuacji, kiedy dostrzegłeś uszkodzenie później, już po rozpakowaniu produktu – złóż reklamację, kontaktując się z nami poprzez formularz i czekaj na instrukcje dalszego postępowania.

    Pamiętaj o tym, aby bez wcześniejszej konsultacji z nami nie odsyłać uszkodzonego towaru na własną rękę.
  • Czy jeśli produkt, który otrzymałem, jest uszkodzony lub zniszczony – muszę go odsyłać?
    Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt – w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami poprzez formularz. Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia poinstruujemy Cię, co dalej. Nigdy nie niszcz ani nie wyrzucaj uszkodzonego towaru dopóki nie otrzymasz takiej zgody od naszych pracowników.
  • Do zamówionych przeze mnie mebli nie dołączono instrukcji montażu – co robić?
    Jeżeli mebel lub inny towar jest do samodzielnego montażu, instrukcja powinna być zawsze załączona. Jeśli jednak nie możesz jej znaleźć (także jeśli wyrzuciłeś ją razem z opakowaniem – warto pamiętać, że wszystkie dokumenty umieszczone są z boku paczki), sprawdź, czy jest dostępna online. W tym celu wejdź na kartę zakupionego produktu na naszej stronie i zobacz, czy obok informacji o produkcie widnieje zakładka „Dokumenty do pobrania”. Jeżeli tak – kliknij w nagłówek. W chwili, kiedy to zrobisz, zobaczysz dostępne do pobrania dokumenty. Wśród nich może być instrukcja, którą będziesz mógł pobrać. Jeśli instrukcja na karcie produktu nie jest dostępna lub nie możesz jej pobrać, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub infolinię.
  • Do mojego zamówienia nie został dołączony dokument sprzedaży – co robić?
    Dokument sprzedaży wysyłany jest drogą elektroniczną (poprzez e-mail) po realizacji zamówienia. Oczekuj więc oddzielnego powiadomienia z fakturą. Jeśli jednak nie otrzymałeś od nas takiej wiadomości, skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub poprzez infolinię.
  • Chciałbym złożyć duże (hurtowe) zamówienie – czy jest taka możliwość? Jak to zrobić?
    Aby złożyć większe zamówienie, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub infolinię. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
  • Kiedy moje zamówienie będzie do odbioru?
    Czas realizacji zamówienia jest zawsze podany w koszyku. Czas przygotowania towaru do odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym wynosi 1 dzień roboczy liczony od dnia złożenia lub dnia opłacenia zamówienia. Czas przygotowania towaru do odbioru w Megaskrytce wynosi 2 dni robocze liczone od dnia złożenia lub opłacenia zamówienia. W przypadku towarów o wydłużonym czasie dostępności, termin, kiedy zamówienie będzie do odbioru, jest określony w koszyku, w kolumnie „Czas dostawy” („W magazynie do … dni”). Zawsze, kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, Klient zostaje o tym powiadomiony. Należy oczekiwać e-maila lub telefonu.
  • Kiedy moje zamówienie do mnie dotrze?
    W przypadku zamówień z wysyłką na czas dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przesyłki przez kuriera. Okres ten wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia lub od dnia zapłaty. Pamiętaj jednak, że jeśli widzisz informację „Wysyłka do 48h” oznacza to, że Twoje zamówienie zostanie nadane maksymalnie w ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia lub jego opłacenia. Jest więc prawdopodobnym, że dotrze do Ciebie znacznie szybciej (co ostatecznie będzie zależało od firmy kurierskiej lub InPost). Jeśli widzisz informację „W magazynie do … dni” – oznacza to, że towar ten musimy sprowadzić na Twoje zamówienie i zostanie to zrobione właśnie w tym podanym czasie. Jak tylko towar znajdzie się w naszym magazynie, zostanie do Ciebie wysłany. Czas dostarczenia będzie zależny od realizacji przez firmę kurierską lub InPost.
  • Co to oznacza, że towar jest „dostępny od ręki”?
    Towar „dostępny od ręki” to towar, który mamy w naszym magazynie. Jeśli go kupisz, niezwłocznie przystąpimy do realizacji zamówienia.
  • Czy mogę wybrać termin dostawy zamówienia?
    Jeśli jako sposób dostawy wybrałeś DPD lub DHL wybór terminu dostawy nie jest możliwy. Jeśli wybrałeś dostawę zamówienia za pośrednictwem ZADBANO lub Rhenus Delivery Services – termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione z Tobą przez firmę transportową, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu.

Płatności »

  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Możesz dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Płatnością internetową – korzystając z bezpiecznych płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ten sposób możesz dokonać szybkiego przelewu z konta w banku, zapłacić BLIKIEM, za pośrednictwem Apple Pay lub posługując się kartą płatniczą.
    • Płatnością odroczoną w formie limitu kredytowego – korzystając z systemu PayPo za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Przelewem tradycyjnym – po złożeniu zamówienia otrzymałeś wiadomość e-mail, gdzie podaliśmy nasz numer konta. Posługując się tym numerem, możesz zrobić przelew bankowy lub pocztowy.
    • Za pobraniem – za swoje zamówienie zapłacisz kurierowi gotówką lub kartą płatniczą. Ta opcja płatności dostępna jest wyłącznie dla towarów, które w chwili zakupu są dostępne w magazynie.
    • Na raty – korzystając z usług Santander Consumer Bank, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową – by zapłacić eKartą, wybierz jako sposób płatności „Płatność eKartą Podarunkową”, a następnie wpisz numer eKarty i kliknij „Zatwierdź”. Możesz to zrobić wyłącznie w przypadku, jeśli wybrałeś dostawę przez kuriera lub do Paczkomatów InPost. Przy zakupach z odbiorem w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości zapłaty eKartą.
    • Przy odbiorze w sklepie stacjonarnym – gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową możesz zapłacić, jeśli złożyłeś zamówienie z odbiorem w sklepie. Zrobisz to na miejscu, odbierając zamówiony towar.

  • Link do płatności nie działa – co robić? Czy muszę składać zamówienie od nowa?
    Jeśli złożyłeś zamówienie i chcesz dokonać zapłaty przelewem online, lecz po kliknięciu w link do płatności coś poszło nie tak, zamówienie wciąż jest aktywne i nadal możesz je opłacić. Aktywny link znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia, które wysłaliśmy na podany przez Ciebie podczas składania zamówienia adres mailowy. W przypadku, gdy link zawarty w wiadomości również nie działa – skontaktuj się z nami poprzez formularz lub infolinię.
  • Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” lub „Wypełnij wniosek” chciałem wrócić do poprzedniego kroku i teraz nie potrafię zapłacić za swoje zamówienie. Co robić?
    Na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym znajduje się link do płatności – skorzystaj z niego. Jeśli po kliknięciu w link, nadal masz problem z zapłatą – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że Twoje zamówienie nadal jest ważne – na płatność oczekujemy przez 5 dni od chwili złożenia zamówienia. Jeśli do tego czasu nie dokonasz zapłaty, zostanie ono anulowane.
  • Nie potrafię sfinalizować płatności za moje zamówienie. Czy to oznacza, że jest ono od razu anulowane?
    Złożone zamówienie widnieje w naszym systemie i czeka na płatność przez 5 dni. Jeśli masz kłopot z opłaceniem zamówienia, skontaktuj się z nami, wspólnie rozwiążemy problem.
  • Kiedy otrzymam dokument sprzedaży za moje zamówienie?
    Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną (poprzez e-mail) po realizacji zamówienia. Otrzymasz od nas osobne powiadomienie z dokumentem sprzedaży. Jeśli wybrałeś zakupy z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym i płatnością na miejscu, dokument sprzedaży otrzymasz przy kasie.
  • Chciałbym otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar – w jaki sposób mogę ją uzyskać?
    Podczas składania zamówienia zostaniesz przez nas poproszony o podanie danych do faktury. W tej sekcji masz do wyboru dwie opcje – możesz dokonać zakupu jako konsument bądź jako firma. Po wybraniu odpowiadającego Ci wariantu, wypełnij wymagane pola. W razie kłopotów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz lub wyślij e-mail na kontakt@agatameble.pl.
  • Zgubiłem fakturę – co robić?
    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – wystawimy Ci duplikat faktury.
  • Czym różni się Karta Podarunkowa od eKarty Podarunkowej?
    Karta Podarunkowa jest wydawana w stacjonarnych sklepach Agata i możesz nią zapłacić podczas zakupów stacjonarnych lub kupując online i wybierając jako sposób dostawy Odbiór w sklepie. eKarta Podarunkowa jest wydawana przez nasz sklep internetowy. Zapłacisz nią za zakupy internetowe (także z odbiorem osobistym), wybierając w koszyku jako formę płatności Płatność eKartą Podarunkową.
  • Po jakim czasie Karta Podarunkowa i eKarta Podarunkowa tracą ważność?
    Obie karty są ważne przez 24 miesiące od dnia wydania. Kwestię zwrotu niewykorzystanych środków regulują właściwe regulaminy dostępne TU .
  • W jaki sposób mogę sprawdzić, ile środków pozostało na mojej Karcie Podarunkowej?
    Stan środków na Karcie Podarunkowej sprawdzisz w kasie, w stacjonarnych sklepach Agata. W przypadku eKarty zrobisz to na stronie https: //www.agatameble.pl/ekarta-podarunkowa.
  • Gdzie mogę kupić Kartę Podarunkową lub eKartę Podarunkową?
    Kartę Podarunkową możesz nabyć w każdym z naszych sklepów stacjonarnych (przy kasie). eKarta Podarunkowa wydawana jest wyłącznie w ramach organizowanych akcji promocyjnych i obecnie nie ma możliwości jej zakupienia.

Dostawa i odbiór osobisty »

  • Z jakich opcji dostawy mogę skorzystać robiąc zakupy na agatameble.pl?
    Składając zamówienie na agatameble.pl możesz skorzystać z kilku opcji dostawy
    1. Kurier DHL – dla przesyłek drobnych
    2. Kurier DPD – dla przesyłek drobnych
    3. Kurier Zadbano (dawniej DTS) – dla większości mebli i sprzętu AGD
    4. Kurier Rhenus Delivery Services – dla większości mebli
    5. Paczkomaty InPost – dla większości przesyłek drobnych
    6. Odbiór w sklepie – dla produktów, które są dostępne w danym sklepie Agata
    7. Odbiór w Megaskrytce – dla produktów drobnych i niektórych mebli.
    8. Odbiór w automacie lub punkcie odbioru „RUCH” S.A. (ORLEN Paczka) dla niektórych towarów drobnych (bez usługi pobrania).

W zależności od konkretnych okoliczności niektóre formy dostawy mogą być ograniczone lub niedostępne.


  • Ile kosztuje dostawa?

    Koszty dostawy są zależne od gabarytów i wagi Twojego zamówienia. Nasz system automatycznie oblicza i wskazuje koszt wysyłki dla każdego produktu – informacja ta jest widoczna na karcie produktu. Ważne, byś miał świadomość, że przy zakupie większej ilości rzeczy ostateczny koszt dostawy niekoniecznie jest sumą kosztów dostawy poszczególnych produktów – przy dostawie łączonej zazwyczaj jest niższy. Ostateczny koszt dostawy zobaczysz w koszyku.

    Jeśli wybierasz płatność za pobraniem, do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt pobrania:
    • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost – 1,90 zł zł
    • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel – 3,90 zł
    • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – 3,90 zł
    • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Zadbano (dawniej DTS Transport) – 20,00 zł
    • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services – 20,00 zł

  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie z odbiorem w sklepie?
    Aby odebrać towar w jednym ze sklepów Agata, wybierz w koszyku opcję dostawy „Odbiór w sklepie”, a następnie wskaż sklep stacjonarny, w którym chcesz odebrać zamówiony. Po wybraniu sklepu odbioru zobaczysz, czy dany towar jest dostępny w danej lokalizacji. Pamiętaj, że w takim przypadku konieczne będzie opłacenie zamówienia on-line (nie ma możliwości zapłaty w kasie sklepu Agata, za zamówienie złożone w sklepie internetowym).
  • Czy wybierając odbiór w sklepie stacjonarnym mogę być pewien, że towar będzie dostępny od ręki?
    Nie. W niektórych sklepach towar jest dostępny na zamówienie i będziesz musiał poczekać, aż trafi do magazynu sklepu. Szczegółową informację o czasie realizacji zamówienia zobaczysz po wybraniu sklepu, w którym chcesz odebrać osobiście towar.
  • Czy moje zamówienie może odebrać ktoś inny niż ja sam?
    Tak, Twoje zamówienie może odebrać osoba trzecia.
  • Dostałem informację, że moje zamówienie jest już gotowe do odbioru w sklepie Agata lub magazynie. Co będzie mi potrzebne, bym mógł je odebrać?
    Odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”). Przygotuj przesłany w powiadomieniu e-mail i SMS kod odbioru oraz swój numeru telefonu.
  • Chcę zamówić towar z odbiorem w sklepie stacjonarnym, a następnie skorzystać z usługi firmy transportowej, by przewieźć meble ze sklepu na wskazany przeze mnie adres. Czy mam taką możliwość?
    Tak. Gdy Twoje zamówienie jest już gotowe do odbioru i opłacone, wyszukaj odpowiedniego przewoźnika. Możesz skontaktować się ze współpracującym z nami przewoźnikiem, który ma swój punkt transportowy w danym sklepie, do którego zamówiłeś towar. Możesz to zrobić telefonicznie lub osobiście. Szczegóły i dane kontaktowe punktów transportowych znajdziesz tutaj.

    Na parkingach naszych niektórych sklepów istnieje możliwość wynajęcia samochodu dostawczego. Usługa ta dostępna jest pod nazwą Traficar. Więcej informacji na temat tej opcji znajdziesz tutaj.
  • Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia dostarczamy jedynie na terenie Polski.
  • Czy zostanę poinformowany, kiedy i w jakich godzinach zostaną dostarczone zamówione przeze mnie meble?
    Zamówienia na meble realizowane są za pośrednictwem Zadbano (dawniej DTS Transport) oraz Rhenus Delivery Services i standardowo dostarczane są w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00. O konkretnej dacie dostawy i najczęściej także przybliżonej godzinie dostawy Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany już przez firmę kurierską po otrzymaniu przez nią informacji o Twoim zamówieniu.
  • Czy istnieje możliwość zmiany ustalonego przez firmę kurierską terminu dostawy mebli?
    Aby zmienić zaplanowany termin dostawy, skontaktuj się z Zadbano (dawniej DTS Transport) lub Rhenus Delivery Services – najczęściej będzie możliwość umówienia bardziej dogodnego terminu dostawy. W przypadku innych kurierów nie ma możliwości zmiany terminu dostawy.
  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie bezpośrednio z magazynu sklepu internetowego?
    Nie. Zamówienia dostarczane są pod wskazany adres (ewentualnie, jeśli korzystasz z opcji odbioru w sklepie stacjonarnym – do danego sklepu Agata) i nie ma możliwości odebrania ich bezpośrednio z magazynu sklepu internetowego.
  • Zamówiony przeze mnie mebel nie mieści się w drzwiach – czy jest możliwość rozłożenia go?
    Meble dostarczamy w formie zdemontowanej jak to jest najbardziej możliwe. Wyjątek stanowi demontaż ewentualnie już wcześniej zainstalowanych nóżek mebla. Firma transportowa nie dokonuje demontażu mebla w celu dostarczenia go na adres wskazany na zamówieniu. Prosimy Cię więc o to, byś zwrócił szczególną uwagę na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu, gdzie ma on być dostarczony. W przypadku mebli wymagających złożenia wysyłanych w kilku paczkach – aby ocenić możliwość wniesienia przyjmij jako wymagane wymiary całego mebla, podane w karcie produktu.
  • Czy istnieje możliwość zamówienia usługi montażu mebli?
    AGATA nie świadczy takiej usługi.
  • Czy mogę zamówić usługę wyniesienia mebli, na miejsce których zamówiłem nowe?
    Niestety, nie ma takiej możliwości.

Zwrot »

  • Jestem niezadowolony z zakupu. Czy mogę zwrócić moje zamówienie lub jego część?
    Jeśli jesteś konsumentem lub innym uprawnionym, zamówienie internetowe możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania lub odbioru w sklepie stacjonarnym. Aby tego dokonać wypełnij formularz elektroniczny dostępny pod adresem: https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy lub tradycyjny dostępny do pobrania tutaj (zakupy z wysyłką) lub tutaj (zakupy z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym lub w Megaskrytce). Towar zakupiony z opcją dostawy kurierskiej lub do Paczkomatów InPost odeślij na swój koszt na adres: AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska. Towar zakupiony z opcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym lub w Megaskrytce, najlepiej zwróć bezpośrednio do tego samego sklepu, w którym lub przy którym dokonałeś jego odbioru, w dniach i godzinach pracy tego punktu. Możesz również odesłać tak zakupiony towar na swój koszt na ww. adres. UWAGA: nie można zwrócić do sklepu towaru, który nie został uprzednio odebrany w tym lub przy tym sklepie.
    Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj
  • Czy mogę liczyć na pomoc w zamówieniu transportu, którym odeślę zwracane przeze mnie meble?
    W przypadku zwrotu mebli zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy kurierskiej specjalizującej się w transporcie mebli, która bezpiecznie dostarczy towar do naszego magazynu. Jedną z takich firm jest współpracująca z nami firma ZADBANO. Aby poznać cennik usług transportowych i zamówić usługę transportu powrotnego mebla w ZADBANO, skontaktuj się bezpośrednio z tą firmą: telefonicznie, dzwoniąc pod numer 22 307 68 98 lub mailowo, pisząc na adres kontakt@zadbano.pl. Wybór konkretnego przewoźnika należy jednak do Ciebie. Pamiętaj, aby odpowiednio przygotować mebel do wysyłki.
  • Czy mogę zwrócić mebel, jeśli jest już zmontowany?
    Jeśli jesteś konsumentem lub innym uprawnionym, to możesz zwrócić mebel w dowolnym stanie, również zmontowany. Pamiętaj jednak, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeśli wartość towaru została zmniejszona wskutek błędów montażowych czy użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem – możesz zostać tym obciążony. Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie odsyłanego mebla (szczególnie zmontowanego), by uniknąć uszkodzeń w transporcie.
  • Jak zapakować produkt, który chcę zwrócić?
    Jeśli jest to możliwe, zwracane produkty zapakuj w oryginalne opakowania. Gdy nie ma takiej możliwości, zabezpiecz je w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniu w transporcie zwrotnym.
  • Czy mogę zwrócić materac?
    Tak, materace również podlegają ustawowemu uprawnieniu do odstąpienia od umowy. Pamiętaj jednak, że zwracany materac nie powinien nosić śladów użytkowania, ponieważ odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Zwróciłem produkt – kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Zwrot środków za zwracane produkty oraz za przesyłkę dokonany zostanie niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, kiedy poinformowałeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem naszego prawa wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia mam dowodu jej odesłania. Jeśli przy zakupie wybrałeś inny sposób dostarczenia zamówienia, niż najtańszy dostępny w ofercie – zwrot środków za przesyłkę nie obejmie dodatkowych kosztów. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użyłeś do zapłaty za zwracane zamówienie, chyba że wyraziłeś zgodę na inne rozwiązanie.
  • Jak mogę złożyć reklamację?
    Reklamację towaru lub usługi najlepiej złożyć poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego
  • Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?
    Maksymalny czas na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia wynosi 14 dni. Jest to termin, w którym powinieneś zostać poinformowany o tym, czy reklamacja została przyjęta bądź odrzucona. O wynikach postępowania reklamacyjnego i dalszych krokach poinformujemy Cię wysyłając wiadomość na adres email podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub w inny sposób (jeśli nie podasz e-maila).

Ochrona danych osobowych »

  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci.
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Informacje o produktach »

  • Jak sprawdzić, czy produkt widoczny na stronie internetowej mogę zobaczyć na ekspozycji?
    Skontaktuj się z naszą infolinią lub wyślij zapytanie na kontakt@agatameble.pl – nasi pracownicy udzielą odpowiedzi na pytanie, czy dany produkt jest dostępny we wskazanym przez Ciebie sklepie stacjonarnym.
  • Czy ceny mebli podane na stronie internetowej obowiązują we wszystkich sklepach Agata?
    Tak, ceny mebli podane na naszej stronie internetowej (obowiązujące w sklepie internetowym) są identyczne we wszystkich sklepach Agata. Wyjątek stanowią produkty, które podlegają lokalnym wyprzedażom lub promocjom organizowanym w poszczególnych sklepach stacjonarnych albo tylko w sklepie internetowym.
  • Na czym polega usługa drobnego montażu?
    Usługa drobnego montażu polega na rozpakowaniu mebli tapicerowanych, ustawieniu ich w sposób wskazany przez klienta, połączeniu w całość fabrycznymi łącznikami oraz zamontowaniu nóżek.
    Drobny montaż nie obejmuje:
    • demontażu mebla w celu wniesienia go do lokalu Klienta (oprócz demontażu nóżek),
    • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
    • przykręcenia okuć do mebla; boczków wersalek, narożników i foteli,
    • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
    • montażu kanap typu DL,
    • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
    • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
    • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
    • poziomowania mebli u Klienta.

    Pamiętaj jednak, że „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Usługę taką odpłatnie świadczy firma transportowa.
  • Czy odbieracie zużyty sprzęt AGD?
    Tak, przy zakupie sprzętu AGD możesz skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego lub elektronicznego. Pamiętaj jednak, że możemy odebrać go wyłącznie wtedy, gdy pochodzi z gospodarstwa domowego i zarówno pod względem funkcji i rodzaju odpowiada zakupionemu sprzętowi (np. jeśli kupiłeś lodówkę, przyjmiemy od Ciebie zużytą lodówkę).
  • Co muszę zrobić, jeśli chcę skorzystać z usługi odbioru zużytego sprzętu?
    Jeśli chcesz skorzystać z odbioru zużytego sprzętu, zgłoś tę chęć najpóźniej w chwili dostawy zamówienia. Zgłoszenia możesz dokonać wypełniając formularz. Odbiór może być zrealizowany jedynie z miejsca, na które dostarczamy nowy sprzęt. Konieczne jest odpowiednie przygotowanie zużytego urządzenia do odbioru. Pralki i zmywarki wymagają osuszenia. Lodówki i zamrażarki najpierw należy rozmrozić, a następnie osuszyć.
  • Czy mogę dokupić elementy danego mebla?
    Sklepy Agata nie prowadzą sprzedaży elementów mebli. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym elemencie, wyślij zapytanie na kontakt@agatameble.pl – zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić.
  • Chciałbym dokupić meble z kolekcji, która nie jest już dostępna online – czy jest taka możliwość?
    Jeśli produkt jest niedostępny online, ale widnieje przy nim opcja „Odbierz w sklepie” – masz możliwość sprawdzenia, w których sklepach stacjonarnych jest dostępny. Być może znajdziesz go w sklepie Agata znajdującym się niedaleko miejsca Twojego zamieszkania. W przypadku, gdy na stronie agatameble.pl nie znajdujesz mebla, jakiego szukasz - oznacza to, że nie ma możliwości zakupienia go w całej sieci Agata. Możesz jednak skontaktować się z nami poprosić nas o pomoc w znalezieniu podobnego produktu.

Newsletter »

  • Co to jest newsletter?
    Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Opinie »

  • Czy mogę wystawić opinię w sklepie internetowym www.agatameble.pl?
    Tak, każdy użytkownik może podzielić się z nami swoją opinią na temat produktu, procesu sprzedaży lub funkcjonalności sklepu internetowego za sprawą formularza na stronie www.agatameble.pl/opinie. Jesteśmy otwarci na wszelkie spostrzeżenia, które pomogłyby stale doskonalić jakość świadczonych przez nas usług.

Zakupy w stacjonarnych sklepach Agata

Informacje dotyczące zakupów »

  • Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
    Spora część produktów jest dostępna w sklepie stacjonarnym „od ręki", natomiast realizacja mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Pracownicy Agata S.A. na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas realizacji Państwa zamówienia.
  • W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam fakturę?
    Osoba prywatna w ciągu 3 miesięcy a firma w ciągu 1 miesiąca od zakupu może zgłosić się do sklepu Agata z prośbą o wystawienie faktury.
  • W jakich godzinach jest czynny sklep Agata?
    Godziny pracy sklepów Agata dostępne są w zakładce Nasze sklepy.
  • Czy wszystkie produkty, będące w sklepie, znajdują się na stronie Agata S.A.?
    Na stronie www.agatameble.pl znajduje się wybrana część pełnego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych Agata.
  • Gdzie mogę zobaczyć wzorniki tkanin obiciowych mebli?
    Ze względu na dużą ilość oferowanych tkanin, a także na ich strukturę, wzorniki są dostępne w Punktach Obsługi Klienta w sklepach Agata.

Płatności »

  • W jaki sposób mogę zapłacić za meble?
    W sklepach Agata Klienci mogą dokonywać płatności gotówką oraz za pośrednictwem kart płatniczych i kredytowych. Zaliczka oraz kwota zamówienia może zostać opłacona również przelewem na konto właściwego sklepu (wskazując w tytule przelewu numer i datę zamówienia) lub poprzez zawarcie umowy kredytu ze współpracującą ze sklepem instytucją finansową (dla towarów niestandardowych nie ma możliwości finansowania zaliczki kredytem).
  • Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
    Proponujemy skorzystanie z usług współpracujących z Agata S.A. instytucji finansowych: Santander Consumer Bank S.A., Alior Bank oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. Więcej o oferowanych przez naszych Partnerów usługach ratalnych dowiedzą się Państwo w punktach obsługi ratalnej w sklepach Agata oraz w zakładce Raty.
  • Czy przy zamówieniu mebli muszę wpłacić zaliczkę?
    Po dokonaniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości 10% (dla zamówień niestandardowych zaliczka wynosi 30%). W przypadku niewpłacenia przez Klienta zaliczki w całości zamówienie ulega rozwiązaniu.

Dostawa i usługi dodatkowe »

  • Czy po zakupie mebli mogę skorzystać z usługi transportu mebli?
    Rekomendujemy korzystanie ze współpracującej z nami firmy transportowej (DTS Transport Sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie, świadczącej usługi pod marką "ZADBANO" / No Limit Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie / Usługi Transportowe Dariusz Tokarz z siedzibą w Bielsku-Białej), której punkt obsługi klientów znajduje się na terenie sklepu. Przy informacji o każdym ze sklepów prezentujemy ceny maksymalne usług transportowych świadczonych przez tę firmę dla naszych klientów, z zastrzeżeniem ich aktualności, na dzień publikacji. Szczegółowych informacji dotyczących oferty udziela firma transportowa. Przejdź do zakładki Nasze sklepy, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe.
  • Czy sklepy Agata realizują usługę montażu mebli?
    Sklepy Agata współpracują z podmiotami oferującymi klientom montaż mebli. W celu ustalenia kosztów oraz terminu ewentualnego montażu proponujemy po zakupie mebli skontaktować się z podmiotem świadczącym usługi montażu mającym punkt obsługi klienta w wybranym sklepie Agata - więcej informacji na temat usługi montażu mebli.