Transport w sklepach stacjonarnych Agata
Oferta usług transportowych świadczonych w sklepach stacjonarnych przez Agata S.A.
Koszty transportu uzależnione są od wybranego wariantu usługi, wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.
Warianty usług transportowych:
dostępny w wybranych sklepach
dostępny w wybranych sklepach
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Dostarczenie towaru do pierwszego zadaszonego miejsca w budynku, w którym mieści się adres dostawy (np. klatka schodowa, przedsionek).
Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.
Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).
Postawienie mebli w oryginalnych opakowaniach w miejscu wskazanym przez Klienta (bez rozpakowania i poziomowania).
Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.
Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).
Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.
dostępny w wybranych sklepach
Dostarczenie towaru w ustalonym przedziale godzinowym
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.
Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).
Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.
dostępny w wybranych sklepach
Dostarczenie towaru w ustalonym przedziale godzinowym
Wniesienie towaru do domu Klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Okazanie rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.
Dokładne okazanie Klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Ustawienie mebli w domu Klienta we wskazanym miejscu (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).
Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych).
Przykręcenie okuć do mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montaż podnóżków, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montaż kanap typu DL, montaż wezgłowia do łóżek typu relax, montaż zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montaż uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montaż wieńców i koron do mebli skrzyniowych, z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.
Dostępność poszczególnych wariantów usługi transportowej w sklepach stacjonarnych Agata S.A.:
Sklepy posiadają w swojej ofercie różne warianty usług transportowych.
Informacje ogólne
- adres dostawy wskazany przez Klienta (w przypadku wariantu Standard i wariantu Premium) lub pierwsze zadaszone miejsce (w przypadku wariantu Basic) znajduje się w odległości nie większej niż 100 m w linii prostej mierzonej od bezpiecznego i dozwolonego miejsca postoju pojazdu wykonującego usługę transportową,
- klient uwzględnił wielkość i gabaryt zamówionego towaru w taki sposób, iż powierzchnia miejsca wskazanego przez Klienta (w przypadku wariantu Standard i wariantu Premium) lub pierwszego zadaszonego miejsca (w przypadku wariantu Basic) jest wystarczająca do dostarczenia wszystkich towarów wskazanych na zamówieniu podczas jednorazowej usługi transportowej oraz
- wszystkie przejścia, dojścia i ciągi komunikacyjne umożliwiają dostawę bez zagrożenia dla dostawców i dostarczanego towaru.
Po wykonaniu usługi transportowej zachęcamy do korzystania z elektronicznych metod potwierdzania usługi lub korzystania z własnego długopisu w celu podpisania dokumentów.