Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Zamów online i odbierz osobiście w sklepie stacjonarnym


W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy sklepów

Darmowy zwrot w sklepie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy sklepów

Darmowy zwrot w sklepie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?






KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.



KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.








KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • przelewem online,
  • kartą płatniczą,
  • korzystając z dostępnych systemów ratalnych,
  • eKartą Podarunkową.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • gotówką,
  • kartą płatniczą,
  • kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą, w ratach lub eKartą Podarunkową). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).


Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.


Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.








KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.





Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?






KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Obierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.