Zamów online i odbierz osobiście w sklepie stacjonarnym
W 1 dzień roboczy
Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego
Oszczędność czasu
Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru
Za darmo
Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia
W 1 dzień roboczy
Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego
Oszczędność czasu
Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru
Za darmo
Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia
Kiedy Ci pasuje
Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy sklepów
Darmowy zwrot w sklepie
Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki
Blisko Ciebie
Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce
Kiedy Ci pasuje
Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy sklepów
Darmowy zwrot w sklepie
Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki
Blisko Ciebie
Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce
Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?
Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?
KROK 1Zamów towar w sklepie online Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka. | |
KROK 2Wskaż sklep odbioru W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru – co możesz zweryfikować już na karcie towaru). | |
KROK 3Wybierz formę płatności Za zakupy możesz zapłacić: W trakcie składania zamówienia: W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
| |
KROK 4Odbierz zamówienie Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia. W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie. |
KROK 1Zamów towar w sklepie online Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka. | |
KROK 2Wskaż sklep odbioru W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru – co możesz zweryfikować już na karcie towaru). | |
KROK 3Wybierz formę płatności Za zakupy możesz zapłacić: W trakcie składania zamówienia:
W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
| |
KROK 4Odbierz zamówienie Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia (ewentualnie również instrukcje co do uiszczenia „dopłaty” - zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”) – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną. |
KROK 1Zamów towar w sklepie online Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka. | |
KROK 2Wskaż sklep odbioru W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru – co możesz zweryfikować już na karcie towaru). | |
KROK 3Wybierz formę płatności Za zakupy możesz zapłacić: W trakcie składania zamówienia: W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
| |
KROK 4Odbierz zamówienie Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia. W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie. |
Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?
KROK 1Zamów towar w sklepie online Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka. | |
KROK 2Wskaż sklep odbioru W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru – co możesz zweryfikować już na karcie towaru). | |
KROK 3Wybierz formę płatności Za zakupy możesz zapłacić: W trakcie składania zamówienia:
W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
| |
KROK 4Obierz zamówienie Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia. W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną. Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie. |